Svettig tjej!

2012-05-20 @ 20:11:32
Sitter på golvet hemma hos mamma och är helt slut efter bodypump, cx och crosstrainer!
Men det blir inte mycket vila, snart när mamma kommer hem blir det en cykeltur också. Dock inte så lång, tänkte mest kolla runt lite här för jag kom på att jag faktiskt inte riktigt vet hur det ser ut än här haha. Får bara hoppas på att jag inte kommer vilse..
Sen kommer min saknade pojkvän också så det blir nog en massa mys!

Kommer nog somna gott ikväll också eftersom jag är supertrött efter många nätter i rad med alldeles för lite sömn, och en nästan helt sömnlös natt hos Mantas inatt. Haha, jag var så trött att jag knappt visste vart jag va och han bara jävlades med mig, typ bet mig (wtf?), peta på mig osv haha. Vilken jäääävel. Och sen när jag nästan somnade så började alla fåglarna låta utanför, fyfaan va arg jag blev!
Annars har helgen vart helt okej ändå så jag ska inte klaga. Men nu ska jag hälla i mig en liter iskallt vatten och knyta på skorna, tjingeling!
Bild från förra veckan tror jag. Ganska oseriös =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0