Back and here to stay!

2013-05-13 @ 21:56:00
Har funderat länge på när jag ska börja blogga igen. Jag lovade ju att komma tillbaka när jag blev frisk, och det har tagit mycket längre tid än jag trodde men nu är jag mycket närmare mitt "mål" och snart helt frisk och fri från panikångest. BAAAM!!!
 
Det har hänt en hel del sen jag skrev sist, men det största och bästa måste vara att jag har träffat världens absolut bästa pojkvän någonsin! För ungefär två veckor sedan firade vi ett halvår tillsammans, är så lycklig :D
En annan riktigt rolig sak är att min fina vän Linn äntligen har flyttat tillbaka till Sverige igen efter 11-12 år i USA. Underbart att få träffa henne igen efter att man varit med varandra nästan varje dag i flera år och sen inte kunna träffas på över 10 år!
 
Har också blivit helt galen i djurmönster (leopard är så jävla snyggt!!), köpt en lexus (okejdå pappi gjorde), gått upp 2 kupor på bh, flyttat ner och fått typ en egen lägenhet, bara köket kvar sen är det en lägenhet!!, gått upp i vikt vilket inte är lika kul.. (men inte alls konstigt med tanke på att när jag mådde som värst klarade jag inte av att gå upp på övervåningen hemma utan panikångest, så går man från att träna minst 15 timmar i veckan till det är det inte ett dugg konstigt,) men jag jobbar på det!
 
Sen har det hänt en massa annat också men jag orkar inte ta upp allt nu, det kanske kommer lite då och då. 
Tänkte iallafall slänga upp en liten bildbomb på lite som hänt så hörs vi senare, tjingeling =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0