GLAAAD

2013-05-21 @ 22:06:43
Har äntligen landat hemma i soffan efter en dag full av dans, finns det något bättre? Älskar uppvisningarna, längtar efter det hela året haha! Är så glad att jag fick vara med även fast jag inte har varit med på så många träningar. 
Känner mig lite halvdöd just nu och vill egentligen bara slänga mig i sängen men det tänker jag inte göra än på ett tag, för vet ni vad? JAG ÄR FRISK!!!!!!!!! :D
 

Har längtat efter att få säga den meningen i över 10 månader nu och ÄNTLIGEN är jag fri frå panikångesten! Kan inte ens beskriva hur det känns haha!! 
Orkar inte skriva mer nu för jag sitter ändå bara och dampar hahaahaaa.. Lägger upp bilder från uppvisningarna sen om jag hittar. 
PUSS
Bild från förra året

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0