Fredag

2013-11-22 @ 15:49:05
Hej på er!
Mensvärken håller i ännu, och nu har det tagit sig till huvudet också och inte bara magen. Underbart att vakna i ett blodbad också!! Haha nej nu ska jag inte överdriva, men tror ni tjejer förstår vad jag menar.
 
Ligger iallafall i sängen och har myst massor med min buse. Jävla tur att jag har henne!!
Fast hon är väl inte riktigt som andra katter.. Vart jag än går ska hon springa efter, minns knappt när jag fick gå på toaletten ensam sist.. Hon är precis brevid mig hela tiden. Bäst är det när jag lyfter upp henne och bär runt henne så som man brukar bära runt på en bebis, det älskar hon! Riktig mammagris haha :D
Sen är det ju detta med plast.. Vet inte varför men av någon konstig anledning älskar hon att äta på alla möjliga olika plastpåsar.. Oavsett hur bra man gömmer dom hittar hon alltid någon liten plastbit nånstans som hon börjar äta på. Så har hon hållt på i många år nu men som tur är har det aldrig fastnat något större.
Bäst var nog när min väska låg öppen på golvet. Hon stoppa ner huvudet och sen vände hon sig om med en binda i munnen och sprang in i sitt lilla tält. När jag sedan skulle ta den ifrån henne såg jag att det låg 3 till där inne. Hon såg så ledsen ut när jag tog dom ifrån henne. Hade hon tänkt spara dom för att festa till det någon kväll eller vadå? ;) 

Mammas lilla prutt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0