Lördag

2014-04-12 @ 21:28:00
Hejsan!
Var ett tag sen jag skrev nu, som vanligt. Men nu tänkte jag försöka skriva litegrann :)

Igår skrev vi på försäkringspappret så på måndag börjar jag äntligen på praktiken! Ska bli jättekul att få komma ut igen och ha något vettigt att göra på dagarna istället för att sova bort dom haha.. Måste bara försöka vända tillbaka dygnet, är väl inte jättetaggad på det med tanke på att det äri prinicip omöjligt för mig. 
Förut idag var jag på torp en snabb sväng med pappa och Veronica. Fick köpt lite nödvändiga saker som ni ser på bilden;) Vi köpte också ett diskställ och en diskbalja till mitt kök, så nu slipper jag stå och torka varenda sak direkt när jag har diskat det. Vet dock inte vad något kostade, pappa betalade och han tar ju aldrig kvitto hehe.. Men jag kommer iallafall ihåg att balsamet kostar 59kr och torrshampoot 39kr om jag inte har helt fel.
 
Pappa har kaklat klart i köket idag så nu ska jag städa lite snabbt efter det, och sen funderar jag på att baka lite faktiskt. Ha en bra kväll! :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0