Liten lista

2014-01-05 @ 21:50:00
1. Är du singel? 
Nej :)
2. Längd? 
Cirka 165 tror jag..
3. Vill du ha ditt ex tillbaka?
Absolut inte hahahah
4. Fullständigt namn
Sofia Isabella Limone Blad Hägneborn
5. Födelsedag
20 Juni
6. Ålder? 
18 år
7. Vart bor du?
I Brastad
8. Bästavän?
Kan inte välja bara en :(
9. Hur är relationen till ditt ex idag?
Pratar aldrig med honom och det är jag glad för!
10. Vem smsade dig senast och vad stog det i smset?
Min kusin Catharina, vill inte skriva hela för det var ett lösenord med men det var om köket vi ska göra uppe efter mitt är klart.
11. Vem kramade du senast?
Peter eller Sophia. 
12. Hur är din relation till dina föräldrar?
Inte jättebra med mamma.. Men med pappa funkar det bra!
13. Ögonfärg?
Vet inte riktigt dom ändras ofta :s
14. Skönaste personen du vet?
Johan eller min pappa! hahahah
15. Vem träffade du senast och var?
Pappa och Veronica, uppe när vi såg på tv för en stund sen.
16. Har du någonsin förlorat en vän?
Ja, tyvärr.
17. Vad har du för musiksmak? 
I princip allt förutom opera
18. Vad har du på dig? 
Mörkblå tjocktröja och gråa mjukisbyxor.
19. Vad åt du senast?
Noblesse
20. Vad drack du senast?
Nån sån champange tror jag det är, utan alkohol eftersom jag inte kan dricka pga mina tabletter haha..
21. När skrattade du senast och varför?
En liten stund sen, ser på film
22. Vem ringde dig senast?
Pappa
23. Röker du?
Nej!
24. Ditt humör just nu? 
Inte så jättebra haha..
25. Har du skilda föräldrar? 
Yes
26. Hur många syskon har du?
Ensambarn, forever alone :(
27. Någon du vill träffa?
ALLA skådespelare från walking dead!!!!
28. Äckligaste du vet? 
Finns mycket haha
29. Har du någonsin brutit mot lagen?
Vem har inte tagit en lösgodis eller två när man var liten och ville ha godis men mamma sa nej? Haha räknas väl kanske inte riktigt som olagligt, men jag kommer ihåg att en gång när jag hade gjort det stog det en polisbil utanför, självklart trodde jag dom var där för att ta mig till fängelset för en liten godisbit. Jag var väl kanske 3-4 år, och varje gång jag såg en polis efter det var jag rädd att dom skulle ta mig. Trodde det fram tills jag var typ 10 år hahahhahaha....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0