Måndag

2014-04-15 @ 03:31:33
Hejhej! 
Har precis lagt mig i sängen och nu väntar jag bara på att älsklingen ska komma ur duschen så vi kan mysa och sova. Har haft en grym dag!
Började ju med praktik, och det gick superbra. Direkt efter det körde Peter ut mig till Lysekil så övningskörde jag e lektion med Magnus och sedan körde jag hem med honom. 
Hann inte vara hemma länge innan Peter hämtade mig och vi åkte till Brodalen en sväng. Sen åkte vi bort till Eddies garage i några timmar innan vi körde hem Robin till Kungshamn, och efter det åkte jag, Peter, Eddie och Pontus hem till oss och jag gjorde pizza som vi tryckte i oss, sjukligt gott haha!! 
Imorgon blir det mer övningskörning och sedan antagligen ner till Brodalen för att umgås med Marre! :D 

Nu är jag så trött att jag knappt ser vad det står, så det är väl bäst att sluta haha.. Godnatt:) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0