TAG ♥ too much information

2014-02-25 @ 23:01:59
Sitter och kollar lite på youtube och hittade denna tagen så jag tänkte att vi kör på den!
 
Vad har du på dig? Svarta mjukisbyxor och en för stor t-shirt.. Ingen bh heller!!
Har du någonsin varit kär? Är mer kär än någonsin nu ♥
Någonsin haft ett hemskt slut på ett förhållande? Ja.
Hur lång är du? 165 cm tror jag.
Hur mycket väger du? 69kg.. Gick upp 20kg på 3 månader pga tabletter men håller på att bli av med dom!!
Har du några tatueringar? Inte än, men snart så.
Har du några piercingar? 5 hål i öronen men 2 har växt igen :(
Favoritserie? Walking dead såklart 
Favoritband? Har nog inget för tillfället :)
Någonting du saknar? Finns mycket jag saknar, men till exempel förr i tiden när saker var annorlunda.
Favoritlåt? Kan inte välja någon.
Hur gammal är du? 18 år
Stjärntecken? Tvilling
Egenskaper du letar efter i en partner? Viktigaste är nog att man kan skratta tillsammans.
Favoritcitat? Kommer inte på något just nu :( 
Favoritskådespelare? Andrew Lincoln och Norman Reedus ♥
Favoritfärg? Beror helt på vad det är.
Hög eller låg musik? Hög!!
Vart går du när du är ledsen? Har inte speciellt ställe så.
Hur lång tid tar det för dig att duscha? Kan lätt bli 45 minuter eller mer men kan också duscha på 2 minuter om jag behöver.
Hur lång tid tar det för dig att göra dig i ordning på morgonen? Beror helt på vart jag ska och vad jag ska göra.
Någon gång varit med i ett fysiskt bråk? Tror inte det faktiskt
Turn on? Kyssar i nacken/på öronen..
Turn off? Finns väldigt mycket faktiskt!
Har du några rädslor? Höjder, ormar och spindlar är dom största!
När var senaste gången du grät? Kommer faktiskt inte ihåg det..
När var senaste gången du sa att du älskade någon? För en liten stund sedan :)
Senaste boken du läste? Det var nog några år sedan så jag har ingen aning.
Boken du läser just nu? Ingen.
Senaste serien du såg på? The walking dead!
Senaste personen du pratade med? Peter
Hur är relationen mellan dig & personen du senast fick ett sms av? Farmor, vi har en jättebra relation.
Vad är din favoritmat? Skräpmat är ju alltid gott! Tyvärr..
Ett ställe du vill besöka? Atlanta!!
Senaste stället du var på? Köket :p
Gillar du någon just nu? Självklart.
Senaste gången du kysste någon? Typ en kvart sedan hehe
Senaste gången du blev förolämpad? Kan faktiskt inte komma på det.
Favoritgodis? Choklad!!
Vilka instrument spelar du? Inget.
Favoritsmycke? Mitt pusselbitshalsband med Peters namn på. Han har ett som passar ihop med min pusselbit, och med mitt namn på :')
Vilken var den senaste sporten du spelade? Det kommer jag inte ihåg.
Senaste låten du sjöng på? Ingen aning :)
Vilken är din bästa raggningsreplik? Hahaha, Julians: Ursäkta, är du google? Du har allt jag söker! 
Har du någonsin använt den? Aldrig seriöst


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0