Snabb uppdatering

2014-02-10 @ 21:07:47
Sitter i soffan nu och skakar i hela kroppen. Mår äntligen tillräckligt bra för att börja träna igen! Men det märks att jag inte har tränat på länge, nästan alla muskler har försvunnit men det är bara att bygga upp dom igen! 
I helgen var bästa Linn här igen! Vi gjorde inte så mycket men vi hade roligt iallafall! Snart kommer hennes man Thomas hit till Sverige också så det kommer bli superkul att äntligen få träffa honom också :)
Idag har jag och farmor fixat lite här hos mig och älsklingen och sen åkte vi en sväng sedan har jag bara tränat och nu ser jag på tv med älsklingen haha..
 
Fick hem ännu ett paket i veckan från tradera. Men denna gången var det ett skal till jag köpte till Peters nya mobil. Han blev jätteglad men jag hade inte väntat mig något annat när det stog volvo på det haha ;)
 
Har helt tappat det här med att blogga. För ett par år sedan skrev jag minst 5 inlägg om dagen och hade cirka 1000 läsare om dagen men nu orkar jag aldrig haha... Vill verkligen börja på riktigt igen men hittar inte orken riktigt, det suger ju.. :( 
Jaja, ska betala en räkning nu och lite så, förhoppningsvis kommer det snart ett nytt inlägg. 

Ha det gött =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0