2013

2014-01-02 @ 01:24:56

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Inget som jag kommer på just nu!

Hur har ditt 2013 varit? Mycket upp och ner men så är det väl :)

Blev du kär i år? Nej, va redan kär i Peter.

Vilket datum från 2013 kom er du aldrig glömma? 21 maj!! Dagen då jag friskförklarades från panikångesten!! 

Vad är din största framgång 2013? Samma som förra, tog mig ur en hemsk sak! Tyvärr ramlade jag tillbaka, men det löser vi detta året!

Bästa köpet? Kan inte välja något.

Vad spenderade du mest pengar på? Eftersom att pappa betalar allt man måste, som mat, hyra osv och jag inte brukar köpa så mycket kläder så blir det nog smink haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad? När jag blev frisk! Och få träffa Linn igen! Finns massa annat också såklart.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013? Hey brother, all shook up, crazy in love, legenden, wake me up, kaptein morgan, jösses lilla flicka, internet friends och en jävla massa mer :)

Vem har du umgåtts mest med? Peter och Linda tror jag :)

Har du haft ett förhållande under 2013? Ja :)

Vart reste du under 2013? Flög till Stockholm med Peter, och skulle åkt till Turkiet med mamma 2 dagar efter det men vågade inte riktigt eftersom jag inte visste hur det skulle gå med panikångesten, ångrar det till tusen nu efteråt!

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Bli frisk igen och aldrig komma tillbaka till skiten, kunna träna mycket mer, vara mer med vänner osv.

Vad gjorde du på din födelsedag? Eftersom jag fyllde 18 borde jag väl egentligen supit skallen av mig men så blev det inte tyvärr, finns en jävligt bra anledning till det men känner inte för att ta upp det här, ni som behöver veta vet det redan. Så jag var bara med familjen och släkten, och senare åkte jag, Peter och några kompisar till malmön och spelade minigolf :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Ja det är väl klart att det skulle funnits, men kommer inte på något speciellt mer än panikångesten. 

Vem saknade du? Som vanligt morfar! Och självklart mormor och farfar.

De bästa nya människorna du träffade? Har träffat många nya människor. Ingen nänmd, ingen glömd.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Visa den jävla panikångesten vem som bestämmer!! hahah nej, jag vet faktiskt inte :)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0