Är påväg hem nu och har sjukt tråkigt så t...

2010-12-07 @ 17:35:02

img_3353 (MMS)

Är påväg hem nu och har sjukt tråkigt så tänkte blogga lite nu, orkar inte det när jag kommer hem.. Kom försent till skolan idag igen:p så missade lite av svenskan, skönt!! Sen hade vi spanska, kr och oförberett matteprov. Gick nog sådär, fuskade lite men...:) sen fick jag, Frida och Amanda gå lite tidigare, vi skulle till Ica och fixa massa dricka och godis till discot. Hoppas inte jag tappar bort pengarna bara... Vi åt inte innan det så vi gick och åt pizza istället, aaaaasgott! Och sen tog vi bussen till skolan och hade lektion i typ en halvtimme innan vi slutade. Efter skolan träffade jag först Rebecka och Sofia, sen gick vi till plasten och träffade Ludde och hade snöbollskrig med han. Haha, han putta ner mig i snön typ 20 gånger... Kunde inte putta han en enda gång.. Hahah, fan va svag jag är. Det blev sjuuukt kallt och det är det fortfarande, och är hur blöt som helst.. Så när jag kommer hem ska jag bada bubbelbad nån timme tror jag, skönt! Men nu orkar jag inte skriva mer, mina fingrar är helt stela... Puss!


Kommentarer
Postat av: Sofia -.-

Bilden.....:8(

2010-12-07 @ 20:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0