Back on track! eller nåt sånt..

2010-12-22 @ 22:03:38
Tänkte börja blogga igen nu, har saknat det en del faktiskt.. Orkar inte berätta allt jobbigt som har hänt, då blir jag bara ledsen och ingen vill läsa så.. Men jag kan ju iaf säga att vi är en mindre i min familj nu, och jag är singel igen.. Det suger, men så är det tyvärr..

Igår sov iaf Rebecka här, lika kul som vanligt! Finns en video på facebook när hon har ett av alla sina konstiga skratt, så jävla kul! Klicka här för att se den!;)

Idag slutade ju skolan också, alltid lika skönt med lov! Vi dansade för hela skolan på avslutningen, gick väl inte för bra, gjorde några små fel men tror nog inte någon märkte det så mycket!:) Och jag måste bara säga att Louise Larka sjunger så grymt bra, man får ju rysningar!! Tycker ni ska lyssna på henne! Och gratta henne för skivkontraktet, helt sjukt ju! ;o

Men jaja.. Imorgon ska jag, mamma och pappa till Alingsås och fira jul där helt själva.. Känns ju inte för kul precis men.. Men i helgen blir det antagligen gbg med pappa så ska jag få det jag vill ha för han har ingen aning vad jag vill ha i julklapp. Så blir nog mycket kläder då!

Men nu ska jag käka sen ska jag nog ta lite tårta som jag hittade i frysen.. Puss!!

Bild från förra dansuppvisningen i bion, längtar som tusan till nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0