God jul igen alla!

2010-12-24 @ 23:57:32
Jag hoppas verkligen att jag kan lägga upp detta inlägget nu, har skrivit minst 8 gånger idag men varje gång när jag ska spara så flippar internet och vill inte funka.. Såå irriterande!
Men jaja, idag har iallafall varit helt okej. Har sett på många julfilmer, älskar dom! Så kul med nordpolen och sånt, haha. Och kalle anka kl 3 också såklart! Har också ätit massa god mat och gott godis!
Fick lite kläder och sånt, och pengar så jag får köpa det jag vill ha själv. Så någon dag snart blir det gbg eller Alingsås och shoppa loss, gott!

Har ju som sagt sett ganska många filmer idag, men just nu kollar jag på Ett päron till farsa! Haha, älskar han alltså! Har också sett på Tomten är far till alla barnen och några andra som jag inte kommer ihåg vad dom hette, men bra var dom iallafall!

Bjuder på 2 bilder på ofixade mig, bara för att det är jul!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0