Onsdag

2010-12-08 @ 21:51:46
Nu tänker jag inte skriva att jag är trött, Frida säger att jag skriver det i varje inlägg.. Gör jag det? Hahah, men aja iaf..

Första lektionen hade vi kemiprov. Pluggade bara på väg till skolan så failade som fan.. Men fick iaf G+ så det gick väl bra ändå. Sen hade vi spanska, åt, is som var jättekul men Amanda var dum... Haha, Amanda jag ska hämnas! Och sen hade vi matte. Hade helt glömt hur man räknar ekvationer så Lina skulle visa mig. Först visa hon ett tal och sa hur jag skulle göra, men när jag gjorde exakt samma på nästa tal sa hon att det var fel? Haha, så Amanda skulle hjälpa mig och hon sa på ett helt annat sätt, sen gjorde Göran också det... Fattade ingenting verkligen... Men sen förklarade Lina igen och då fattade jag!:D hahaha....

Efter skolan gick jag, Rebecka, Fanny, Mella och Christoffer och åt bröd med sås haha. Sen gick vi till dansen. Sista gången detta året, kändes inte så kul..:( haha.
Nu ska jag duscha, puss!

Krulltott!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0