Onsdag

2010-12-29 @ 23:27:51
Glömde heeeeeeelt bort att blogga igår förutom smsinlägget..
Men jaja, åkte aldrig till Kungshamn igår. Mådde inte så bra och var cp trött så jag stannade hos farmor istället och sov där en liten stund sen fikade vi och sånt. Ganska mysigt ändå, fick julklappar och sånt också. 
Haha, helt ärligt så fattar jag inte riktigt vad min farfar snackar om ibland alltså... Något heeelt ointressant som inte ens hänger ihop på nåt sätt? Aja...

På kvällen kollade jag på Pirates of the Caribbean. Har redan sett alla 1000 gånger men dom är lika bra ändå. Sen camade jag med en rolig kille, hahah...
Idag åkte jag till Kungshamn. Sjukt jobbigt att byta buss 100 gånger och åka i typ 2 timmar, men det var det värt! Men kunde bara vara där 3 timmar.. Men ska nog dit på nyår igen, tagga!
Men nu ska jag försöka skaffa ett liv ett tag, pussN!

Gammal failad suddig bild men whatever, ge mig sommar nu!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0