Tråkigaste fredagen på läänge!

2010-12-10 @ 22:16:54
Allt är bara helt fuckat just nu.....
Jobbigaste fredagen på vääldigt länge. Började med spanskaprov, gick nog ganska bra men ändå tråkigt!.. Och sen svenska med cepigaste läraren som finns! -.-
Engelskan var helt okej ändå, vi kolla bara på simpsons.. Men sen på so:n smsade mamma och sa att jag skulle ringa henne direkt.. Ja, det var ju inget direkt kul så det blev att gå hem tidigare.. Eller ah, 20 minuter men ändå.. Sen har jag bara varit hemma och vart ledsen och tjockat mig med pizza.. Men känns som att man kan göra det när sånt här händer..

Jag har verkligen ingen lust att blogga just nu på några dagar, skriver igen när jag har lust...
Men jag måste bara säga tack till min underbara bästa vän Rebecka Andreasson, du är bäst! Och tack till Jessica också, älskar er tjejer! ♥
Jag vet att ni antagligen kommer döda mig för denna bilden, men det skiter jag i, ni är superfina och jag älskar er!

Kommentarer
Postat av: jesssiiii

aw älskar dig gumman du vet att jag alltid finns här! <3 btw, det är nog den fulaste bilden i världshistorien... hade antagligen dödat dig om det inte vore för den fina texten hahah!

pusssssss <3

2010-12-11 @ 01:20:45     URL: http://jesssiiielle.blogg.se/
Postat av: beckaa

älskar dej med ! allt kommer att bli bra!

<3

2010-12-14 @ 17:06:00

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0