Lördag - i Alingsås

2010-07-03 @ 14:33:51
Är i Alingsås nu. Eller ah, det är typ 10 minuter från Alingsås men aja.. Igår kom vi hit vid 12 ungefär. Jag la mig i soffan och somna direkt såklart.. Sen vakna jag typ halv 3, och jag trodde jag hade sovit mer än bara 2 och en halv timme, så jag trodde det redan var lördag.. Haha!
Sen så gjorde jag typ ingenting, det var jättevarmt ute men hade ingen lust att gå ut.

Idag vakna jag typ kl 1 och mamma tvinga med mig att bada, och det är jag glad för. Direkt när jag kom ut höll jag nästan på att dö eller nåt, det var hur varmt som helst! Så vi gick och bada, men bara 5 minuter ungefär sen gick vi hem igen. Nu ligger jag ute på altanen med datan och mobilen och solar. Och det är hur varmt som helst. Men nu kan jag inte skriva mer just nu, måste gå och hämta lite vatten innan jag svimmar eller nåt haha..
Btw, det står på mobilen att det ska vara 28 grader här nu, men det stämmer verkligen inte!! Våran trmometer står på 35.. SKÖNT!

Dålig cambild..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0