Snabbt inlägg

2010-07-08 @ 16:21:47
Har helt glömt bort bloggen faktiskt. Men jag har iaf "jobbat" 3 timmar varje dag sen i måndags. Dom är så sjukt söta! hihi. Idag spela vi fotboll och sen lekte dom lite och jag kittla dom hela tiden. Och sen skulle dom gifta sig när dom lekte. Asså dom var så sjukt gulliga, dom kramade varandra och sen pussade dom varandra en gång.
Fan att jag inte hann filma dom :( Men iaf, sen vid 4 körde dom hem mig så jag skulle slippa cykla hem, för det regnade så mkt. Och då fick jag lönen för denna veckan. Jag tänker inte säga hur mkt det var, men det är ganska mkt ändå, jag har ju bara kul liksom. Men aja, det gör inget att jag får pengar :)
Nu måste jag äta lite, är hur hungrig som helst! 
Skriver mer senare


R.I.P <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0