Torsdag

2010-07-01 @ 21:37:20
Askul idag. Först kom älskling hit kl 9 och vi myste en stund men säger inte va vi gjorde..;) Men det var iaf sjukt mysigt. Sen sov vi, och jag har seriöst aldrig sovit så skönt i hela mitt liv!! Älskling krama mig hela tiden, aw. Eller ah, en stund efter att han somnat så rörde han sig men aja, när han typ vakna igen (typ samma sekund som mig?) så la han sig jättenära och krama mig igen och vi kysstes lite, hihi. Älskar dig mer än allt habibi!
Men sen gick han hem halv 2 för jag skulle åka till ett ställe med mamma.. Men ville egentligen bara ligga kvar i sängen och mysa med älskling hela dagen..:(
Men sen åkte jag iaf dit med mamma sen åkte vi nån annanstans för hon skulle lämna en sak där. Och sen åkte vi till torp. Jag köpte ett linne, en t-shirt, en annan tröja haha och en bikini. Tror det var allt iaf.

Men nu ska jag äta lite och se på tv och vänta på min älskling.
Skriver mer senare.

Bild på mig och älskling från förra sommaren :)
molnet passar bra där haha!


Kommentarer
Postat av: frida

hej:D kan du inte visa dom kläderna du köpte? blev riktigt nyfiken(a):)

2010-07-03 @ 13:35:08

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0