Lördag

2010-06-19 @ 13:33:15
Har nyss vaknat. Eller ah, för typ 20 minuter sen men jaja. Ska iaf va med habibi idag. Haha han vill kolla till mig kl 7 på morgonen!:) Naw. Men jag visste att han inte skulle vakna..:( 
Men nu sitter jag iaf och äter och väntar på att han ska vakna så han kan komma hit. Vi ska sova för jag är sjukt trött och det är så mysigt att sova med han, hihi.

Imorgon fyller jag år så hoppas det är sol då! Ska nog va med habibi en stund, och sen kl 4 ska jag till farmor och farfar. Snälla döda mig ? Hahah. Farfar fyller också då, så hela släkten kommer dit.. Haha asså jag hatar när man ska få nånting av typ en kusin eller nånting. Hahaha. Det är så pinsamt.
Hoppas ingen kommer ihåg att jag också fyller då!
Men ska ta med mig kameran tror jag så kommer det lite bilder här sen.

Men nu ska jag se på tv och vänta på min habibi. Skriver mer sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0