abcdefghijklmnopqrstuvwxyzåäö

2010-11-18 @ 21:48:26
Tänkte faktiskt plugga nu, har egentligen ingen läxa, bara en tekniksak som vi ska lämna in om 3 veckor men tänkte göra lite på den iaf.. Men ah, fastnade såklart vi msn igen.. Jag och Jessi dampar, så det går liksom inte att gå ifrån datorn... Höhöh.. Men ska nog snart försöka plugga lite iaf. Kom på nu att vi hade engelska tills imorgon också, men har inte gjort en enda engelskaläxa sen i femman och har fått alla rätt varje gång ändå, så tror jag skiter i det asså..;)
Imorgon skulle jag egentligen gått till oscars, men pallar verkligen inte.. Är inte helt frisk än så..
Ska till torp och kolla så mina linser passar och sånt också.. Fan, saknar dom, inte haft i dom på en vecka nu:o Ser ju fan ingenting..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0