Fortfarande sjuk..

2010-11-15 @ 15:20:53
Stannade hemma idag också, är fortfarande ganska sjuk. Men snart drar jag till Lysekil och kollar på dansen, vill inte komma efter så mycket.. Och imorgon ska jag till skolan även om jag är sjuk, vi ska till gymnasiet och kolla där hela dagen så..

Ska smsa Patryk sen så får han komma och träffa mig efter dansen, saknar han sjukt mycket nu asså!♥

Btw, om ni vill ha fler läsare till er blogg, klicka här!
Det funkar faktiskt! :)
Men nu måste jag borsta tänderna och sånt, sen ska jag fixa mig lite. Puss

Älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Missy

alla är sjuka nu, nån epidemi på g?



varför i all världen skall du ta så många tabletter!

2010-11-23 @ 18:03:33     URL: http://enheltarlig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0