Fredag :D

2010-11-26 @ 15:13:07
Så jävla skön dag asså!
Först såg vi på bio, tror den hette typ Tusen gånger starkare. Så jäävla seg men mycket bättre än vanliga lektioner liksom. Sen pratade vi lite om filmen bara och sen åt vi. Efter det pratade vi lite till om filmen och kollade på lite grejer i korridoren sen slutade vi vid 1.
Efter vi slutade gick jag till hemmakväll med Måns sen satt vi typ och pratade tills färjan kom. Haha, han är alltid så rolig!

Rebecka gick med mig hem men hon gick nyss hem. Så nu ska jag snart duscha och kanske sova en stund, sen ska jag fixa mig så drar vi till Johanna! Kommer bli sjukt kul! :D
Och imorgon kommer Mella, Fanny och Rebecka och sover här, blir att bada och se på skräckfilm och lite sånt, mys!

Juste, jag kom vidare i mattetävlingen i skolan också! Hahah, trodde jag verkligen inte.... :o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0