Hemma igen

2010-11-15 @ 19:54:36
Kom hem för typ en timme sen. Åt och duschade sen la jag mig här i sängen och nu ligger jag här..
Gick och kolla på dansen först. Jag, Rebecka och Sofia köpte lite godias och sen satt vi utanför och snackade om allt möjligt en stund sen gick vi in och kollade när dom dansade. Efter dansen gick jag och Rebecka till plasten och snackade lite sen träffade vi Patryk.♥
Hade saknat han sjukt mycket, gör det fortfarande! Men ah, vi var med han en stund och sen gick vi till färjan. Han skvätte vatten på mig, buhuu:( Haha..
Tror mamma trodde att jag hade rökt också. Men bryr mig inte :)

Ligger och typ hostar sönder min hals nu, låter seriöst som en häxa när jag pratar. Men när jag var ute kunde jag prata vanligt? Haha, intressant...

Men nu ska jag borsta tänderna för jag orkar inte göra det sen. 

ANA CONDA!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0