Josefine ♥

2010-11-03 @ 02:05:59
Naw, sitter och kollar igenom massa gamla bilder nu och hittade denna. Ett inlägg som Jossan skrev för nästan ett år sen. Jag har redan "svarat" på detta och skrivit ett inlägg om henne också, men känner att jag behöver göra det igen..
Hjärtat, vet inte vart jag ska börja. Vi har bara vart med varandra en gång!:o Men du är ändå verkligen som en syster för mig! Du är en av dom få som jag verkligen kan prata med om allt, och jag vet att det stannar mellan oss. Du var nog den enda, eller iaf en av få som verkligen trodde på mig och sardasht. Okej, det var inte den rätta och han var en jävla idiot, men innan han gjorde det som han gjorde så älskade jag honom faktiskt, och du var den enda som stöttade mig. Du har funnits för mig vad det än har vart. Du är underbar gumman! <3
Vi har inte pratat så mycket den sista tiden, och jag saknar dig! Kommer ihåg i somras när vi var, vi var så blyga fast vi kände varandra så bra egentligen. Vi frös nästan ihjäl av det iiiskalla vattnet, men det var ändå så underbart!
Vi måste träffas snart igen, saknar dig så otroligt mycket! Och vi har mycket att prata om :)

Är så sjuukt glad för din skull nu, att du har träffat Robin. Jag har ju inte träffat han men efter det jag hört av dig, och läst på fb så verkar han supersnäll!:) Och ni passar verkligen tillsammans, hoppas det håller riktigt länge för er gumman! Får jag komma på erat bröllop? ;)

Det finns så mycket mer att skriva om dig, men jag hoppas att jag älskar dig, förklarar hur mycket du betyder! ♥

Kommentarer
Postat av: Josse

NAAAW, så söt är du gumsan! saknar dig med <3

2010-11-03 @ 10:46:47     URL: http://endastjosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0