Måndag

2010-11-08 @ 16:52:57
Är huur trött som helst, kunde inte somna igår så jag sov lite mer än 1 timme.. INTE KUL!

Kom hem för inte så länge sen, det är sjuuukt kallt ute!! Så ska nog snart duscha så jag blir varm igen.. Skön dag i skolan, först hade vi so och bara kollade på en film, sedan rast typ en timme. Sen sim, men jag, Mella, Fanny och Sofia var i gymmet istället. Vi pratade mest som vanligt, men lite gjorde vi iaf!;)
Sen mat och engelska. Och den engelskalektionen går alltid jättefort, känns som en kvart typ.. Och sen efter det skulle vi ha slöjd, men den var inställd så då fick vi sluta kvart i 1! Så jävla skönt!
Så då gick jag, Sofia och Paula ner på stan och fikade och gick runt och pratade om allt, vi har ju inte träffats på över en vecka:( Så vi hade mycket att prata om!

Sedan gick vi upp till skolan igen och satt där en stund, sen gick vi till bussarna och dom åkte hem och jag gick till färjan. Har inget att göra nu.. Men ska nog ringa Rebecka och få henne att komma upp en stund!
Ska sova tidigt idag också, kommer nog inte bli lika svårt att somna idag iaf..

Och imorgon ska jag sova hos Jessi så kanske inte skriver imorgon, men blir säkert iaf 1 smsinlägg;)
Men nu ska jag ta något och äta. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0