Torsdag

2010-11-11 @ 23:21:07
Fysikprovet idag gick inte alls bra, fick typ G-.. Men aja, hade några rätt iaf, även fast jag inte pluggat alls.
Gjorde pizza på hemkunskapen, inte jättegott men det gick väl iaf, Mella sa att det var gott.. Men jag vet att hon ljög!:D

Efter skolan träffade jag Maja en stund och vi pratade lite om en hemlig sak. Eller nej, inte alls hemligt egentligen. Hon frågade mig massa saker om spöken, har faktiskt sett ett levande (dom är döda men whatever..) spöke!! Det ni!;) Hahah...
Sen träffade jag Patryk och hans brorsa och vi gick hem till dom. Mysigt hihi.

Vet inte om jag går till skolan imorgon, mår inte alls bra. Börjar bli sjuk:( Och då kan jag inte ha i linserna, något med immunförsvaret eller nåt? Suger! Ser ju inte annars haha..
Juste, ska till torp imorgon och typ kolla linserna, fattade inte riktigt men tror det var typ att dom skulle kolla om det ser bra ut med ögonen eller nåt? Och om jag tycker att dom inte känns bra så får jag prova några andra? Haha, tror det var något sånt iaf.. Men ska lägga mig och se på tv en stund nu och försöka sova, hur trött som helst!

Puss!

Saknar detta som fan! Haha, vi failade men vem bryr sig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0