Torsdag

2010-11-18 @ 17:18:08
Så jävla skön dag, haha.. Först träffade jag Frida i södra så gick vi till havsbadet. Vi skulle dit på hemkunskapen och kolla på hotell&restaurang. Vi gick runt där och kollade, fick frukost också. Ganska kul! Haha, men vi var mest i vägen när vi var inne i det stora köket.. aja. Sen köpte vi gifflar och skumtomtar, och tog bussen upp till skolan. Så jävla lata är vi!

När vi kom tillbaka till skolan hade vi matte. Men typ direkt när vi började skulle jag, Sofia och Paula hämta hörlurar och halstablett.. Och kom tillbaka 50 minuter senare:p
Då hade vi pt.. Men jag, Frida och Amanda gick typ en kvart tidigare, så åt vi sen drog vi ner till ica och kollade hur mycket 12 backar dricka och typ massa kexchoklad kostade, vi skulle få 10% rabatt! Sen kollade vi på konsum och hemmakväll också, men det blev ica för det var billigast där haha.. Till vårat disco som vi ska ha snart asså.

Sen gick vi runt lite på stan, vi orkade inte gå till lektionen liksom.. Men sen kom en buss så då tog vi den till skolan. Då hade vi teknik i 1 och ½ timme.. Fast det var faktiskt ganska kul, för nu fattar jag för första gången! Haha.
Sen hade vi so också.

Nu ligger jag i sängen och har nyss duschat. Ska nog ropa på pappa snart att han ska laga mat till mig, svälter ihjäl snart.. Puss!

Så jävla gott! ;o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0