FREDAG :D

2010-10-22 @ 16:34:27
Äntligen fredag!! :D Så jävla skönt! Men Petter är hos sin pappa så kan inte träffa han på hela helgen:(

Idag i skolan hade vi först spanska, läxförhör sen sjöng vi så det var ganska kul. Sen svenska i 10 min och efter det hade vi typ gymnasieinformation i aulan.. Har verkligen ingen aning vad jag ska gå? Vill typ till usa och plugga där ett år men jag vet inte.. Mamma kommer inte klara sig utan mig så länge hahah.. Och om jag ska dit, vart i usa ska jag? Man kan ju åka typ vart man vill, men känner några som bor i Florida
och några som bor i New York, så vill helst bo hos någon av dom isånnafall. Men jag vet inte..

Sen hade vi iaf engelska och sen åt vi. Sist kollade vi på en film om andra världskriget, segt! Och fattar inte hur jävla cp dom var då? Haha, en gubbe bara stog på en balkong vid ett såntdär koncentrationsläger och sköt alla som inte jobbade? Lite cp..

Det luktar currysås i hela mitt rum nu.. Gick på min väska, och där låg det en såndär sak med currysås från typ mcdonald's eller nåt haha.. så min väska är full med currysås och det luktar i hela mitt rum, lyckat!

Men blir hungrig av lukten så ska laga lite mat nu. Skriver sen!

Uusch på bilderna! Ser ut som mina bröst är jättesmå ;s




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0