Godnatt

2010-10-31 @ 02:27:06
Haha, var så sjukt kul förut när vi bar ute! Skrattade åt allting.. Och vi fick aldrig upp grindarna? Haha, fail.. Men vi fick iaf massa godis.
När vi kom hem till Rebecka igen så tvättade vi bort sminket sen blev det skräckfilm. Är fortfarande rädd! Vi såg först The strangers, ganska bra men helt sjukt läskigt! Hahah, skrek gaanska högt första gången han där läskiga gubben med en mask kom fram. Men ska inte berätta vad som hände i den..

Efter den satte vi på någon komedi som jag inte kommer ihåg vad den hette, men den hackade så då satte vi på The Ring 2 tror jag det var. Också ganska läskig, jag blir ju asrädd av Scary Movie liksom.. HAHA! Men efter en stund somnade Amanda och Rebecka. Dom ligger nästan på mig, så det är huuuur varmt som helst verkligen!
Men ska nog väcka dom nu så får Amanda lägga sig på golvet. Måste borsta tänderna också. Men vågar INTE gå ifrån sängen själv nu asså!

Ingen aning vad jag ska göra imorgon, men ska väl antagligen vara med dom ett tag iaf. Sen kanske jag ska vara med någon annan, eller så är jag med dom hela dagen, får se!
Men ska vara lite social på msn en stund nu sen ska jag väl hoppa på dom lite så dom vaknar! 
Puss
Haha , Amanda satte sig nyss upp och sa något och tog datan från mig? Frågade om hon var vaken men tror inte riktigt att hon var det.. haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0