Home alone again

2010-10-31 @ 17:12:00

Nu har Amanda nyss åkt hem. Haft sjukt roligt dom här 2 dagarna. Jag har nog skrivit det mesta vi gjort men jag kan skriva lite snabbt igen bara..


Först kom Amanda hit igår, vi lyssnade på musik och sånt en stund sen drog vi till Rebecka och myste och jag färgade hennes utväxt, får nästan satsa på frisör asså.. Haha eller inte! Sen drog jag och Amanda hem till mig igen, dom skulle fira att Rebeckas mamma fått ett nytt jobb. Grattis!
Och eftersom att strömmen hade gått på hela området där vi bor en stund innan vi gick hem, så var det helt mörkt i hela vårat hus. Och pappa satt i soffan och höll på med mobilen bara? Så jag och Amanda tände massa ljus, mysigt! 
Sen åkte vi och hämtade pizza, och det gick ju inte så bra först..

*åker till pizzerian*
jag: ge mig pengarna då
pappa: jag har dom inte
jag: du skulle ju ta dom
pappa: nej
jag: jo!....


Och detta tyckte Amanda var väääldigt kul hahah!! Men det var bara att åka hem och hämta dom..
Precis när vi hade ätit klart kom strömmen tillbaka, så då gick vi upp till mitt rum för att packa. Men såklart så funkade strömmen överallt utom i mitt rum.. Men det fixade pappa!

Sen gick vi ner till Rebecka igen och fixade oss, sen stack vi ut och busade lite! Hahah, så sjuuuuukt kul, lägger upp någon video från det snart!
En tjej skrek som fan när hon såg oss, så jävla rädd blev hon xd! Men vi fick iaf jättemycket godis och chips. Och lite pengar!;)

När vi kom hem till Rebecka igen satte vi på The Strangers. Helt sjukt läskigt! Men man måste ändå se klart när man väl börjat se.. Skrek ju ganska högt när han läskiga gubben kom första gången..
Efter den satte vi ju på någon komedi som hackade så då blev det The Ring 2 istället, men dom somnade ju direkt nästan så då kollade jag lite på facebook sen la jag mig också efter en stund.

När jag var på väg hem efter att jag gick med Amanda till färjan trodde jag nästan att jag skulle dö. Kändes som han gubben gick bakom mig hela tiden. Sedan hörde jag nåt ljud och kollade framåt och såg bara en lampa som lyste i mina ögon, och jag trodde verkligen att det var han! Men det var bara en cykel... Hahah!
Men nu måste jag äta, puss!

Mobilbilder från helgen! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0