Måndag

2010-10-18 @ 20:35:36
Ska snart hoppa in i duschen, men ska bara blogga lite snabbt först..
Orkar inte skriva så mycket om dagen men först hade vi so sen tror jag att jag somna lite i Simons soffa haha. Sen hade vi grymt tråkig idrott!! Sen äcklig mat och engelska och slöjd, sen sluta vid 2. Var med min älskling då till halv 4 för då skulle han hem med bussen:( Var sjukt mysigt, jag är såååå kär!!♥
Sen var jag med Rebecka och Maja innan dansen, och efter dansen gick vi till plasten och dansa en stund som vanligt.. Sen köpte vi hårspray och choklad!

När jag kom hem lagade jag mat till mig och mamma. Men nu måste jag duscha och sånt.
Haha, någon gammal ful bild! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0