Måndag

2010-10-25 @ 21:05:32
Sitter i Rebeckas knä just nu, hon typ snorar ner min tröja? Hahah, nejdå bara nästan.. Orkar inte skriva så mycket om dagen, först hade vi gymnasiegrejs i datasalen, sen rast en timme, och sen volleyboll. Askul!:D
Sen mat och engelska och sist slöjd.
Efter skolan var jag med Jessi tills hennes lektion började, sen väntade jag tills hon skulle sluta. Pratade med lite randoms folk också, trevligt!
När Jessi slutade drog vi ner och käkade pizza, sen köpte vi glass. Haha, sen fick man ju liite håll när man skulle gå upp till bowlingen på 5 minuter.. Men det gick bra hehe.
Kul på dansen också! Sen drog vi till plasten och ringde massa folk, och sen ner på stan ett tag och bara snackade och har sjukt kul. Jessi är för rolig asså!
Juste, ska sova hos henne imorgon också så då blir det dålig uppdatering, men det får ni leva med!

Men nu ska jag vara social mot BV! ♥

Kommentarer
Postat av: jessipessipäronpung

HAHAH det var kul! :D <3

2010-10-25 @ 21:23:35     URL: http://jesssiiielle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0