Måndag

2010-10-04 @ 20:13:45
Inte bloggat på länge nu, har inte orkat!

Igår när Jessi hade gått hem kollade jag först på film och sedan städade jag faktiskt hela mitt rum.. Hur tråkigt som helst men skönt nu när det är rent.
Idag var det en helt vanlig dag i skolan, tråkigt. Efter skolan var jag med Sofia, Maja och Felicia en stund, sen drog jag till Jessi med henne och Rebecka. Vi chatta lite på msn sen gick vi till dansen. Vi kör mage varje gång nu, skönt!! Behövs verkligen haha.. Efter dansen gick vi till plasten och dansade lite till innan vi åkte hem.

Nu sitter jag här och har nyss duschat, ska snart gå ner och fika lite med mamma.
Bloggar kanske inte imorgon, drar till Jessi efter skolan och sover där, vill verkligen inte sova ensam hemma just nu.. Och det är ju alltid kul med Jessi haha!! :)

Random bild från i lördags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0