Random inlägg

2010-10-22 @ 21:49:37
Juste, nu går det äntligen att göra tidsinställda inlägg! Det är ju så jävla skönt, då kan man lägga upp mycket mer inlägg även om man inte är hemma, utan att smsblogga! Haha:)

Det luktar fortfarande curry i mitt rum, känns jävligt äckligt och jag börjar må illa.. Inte bra! Och jag måste verkligen städa mitt rum, men jag orkar inteee, så jävla tråkigt! Men har iaf slängt ner alla smutsiga kläder. Asså jag lägger aldrig mina kläder i tvätten typ, bara lägger dom på golvet i mitt rum och kommer på det flera dagar senare -.-'

Ibland hatar jag fb, det går inte att logga in nu!! :o Eller nuuu gick det!! Haha.

Imorgon ska jag till torp med pappa. Ska prova linser. Kommer fan stå där och försöka få in dom jävla linserna i typ 3 timmar:( Men sen efter det ska jag köpa skor och smink och lite sånt, så jävla skönt när man har med sig pappa! Han betalar allt och sedan bär han påsarna, naw! Fast han hatar att gå i affärer så han väntar typ utanför? Hahah, aja man är som man är..
Efter det ska vi till sjukhuset och hälsa på farfar. Det var inte länge sen han kom hem därifrån ju!:o Hoppas han blir bra snart bara! Orkar inte en till jobbig sak just nu..

Haha, detta inlägget blev väldigt random!:s Men nu ska jag se lite på Idol. Puss!


Kommentarer
Postat av: becka :)

TA BORT!!!!!!!!!!!!!!!!! :@

2010-10-27 @ 11:05:21

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0