Want you to make me feel like i'm the only girl in the world

2010-10-20 @ 20:42:34
Åt nyss upp det sista av min glass, vill ha meraaaaa!
Så jävla gott är det, man blir beroende direkt:(



La mig typ kvart i 8 igår för jag var sjukt trött men sen kunde jag inte somna ändå, så somnade typ halv 12 tror jag.. Jag läste nästan en halv bok för att försöka somna, men det gick inte!
Fick alla rätt på kemiläxan iaf, trodde jag inte! Sen hade vi spanska som var sjuukt seg. Och sen rast lite mer än en timme. Först åt vi och sen skulle vi köpa glass i uppehållsrummet men dom var typ jättehårda så vi fick dom gratis, sen fick alla gratis glass tack vare oss! Haha, grymma vi är! ;)

Sen hade vi volleyboll på idrotten som jag skrev förut i smsinlägget. Ganska så kul ändå!
Sen hade vi matte och Robin och Dennis försökte kasta sudd mellan mina bröst ?? HAHA. Dennis träffade en gång..
Och det gjorde ont!! Men det var ändå kul haha.
Sen hade vi kemi igen.

Efter skolan gick jag, Sofia, Mella och Fanny till Viking och åt pizza, efter en stund kom Maja med sin sjukt söta syster. Haha, lika kul som vanligt med dom! 
Sen hade vi dans, också kul. Efter det gick jag, Rebecka, Amanda och Maja till plasten och dansade lite till sen mötte vi Micha och gick till hemmakväll och lämnade filmer och jag snackade lite med Micke.

Har inget mer att skriva nu, så ah..
Detta är så gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0