Written in the stars

2010-10-15 @ 22:11:27
Sitter i sängen i Alingsås och kollar på Idol just nu.. Haha, kände nästan inte igen mig när jag kom in, pappa har rivit massa väggar och flyttat trappan, ser mycket bättre ut nu haha.
Precis efter jag hade skickat det förra smsinlägget kom jag på en till sak om dett stället.. Det spökar här! Nu tror ni mig säkert inte, men så är det iaf. Har sett henne själv en gång!! :o

Imorgon kommer jag nog bara sova så länge jag kan, sedan ska jag väl bara ligga i soffan hela dagen, har ju ändå ingenting att göra..
Nu var Idol slut och nyheterna började istället, gud vad tråkigt!! Haha.
Men nu ska jag försöka hitta batterier till kontrollen.
Puss!

Gammal cambild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0