Äntligen fredag! :D

2010-09-17 @ 17:27:59
Blev ingen sovmorgon för mig idag, drog till skolan vid 8 och var med Mella, Amanda, Paula och Maja istället. Vi dansade i korridoren och alla sjuor kollade, haha. Sen hade vi svenska med en vikarie som inte brydde sig alls om man smsa eller nånting, så rätt skön lektion ändå. Vi fick sluta en kvart tidigare också!
Sen hade vi engelska och vi gjorde typ ingenting där heller. Sen mat och det var makaroner igen.. Haha, är det varje dag nu?
På so:n gick vi i tunnlarna. Just nu HATAR jag Tommy!!! Han skrämde mig hela tiden och sa att det kom en jättestor spindel :( Det var fan hemskt!! Men hade ju en som skyddade mig, hihi!;)
Sen så gick vi och röstade till skolvalet, sedan slutade vi 20 över ! GÖTT! Efter vi slutade så var jag med mr X tills bussarna gick. Jobbigt att säga hejdå! :( 

Sen gick jag hem och Rebecka kom hit så snackade vi ett tag, men nu ska hon precis gå hem så måste säga hejdå till henne. Skriver mer senare, lägger in bilder från dagen också. Puss på er! Och speciellt ******

Jag hatar kameran på min iPhone :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0