Bästa måndagen på länge ;)

2010-09-13 @ 19:48:17
Sjukt kul idag. Tur att jag gick till skolan iaf!;)

Först hade vi SO. Så jävla skönt att ha det direkt på morgonen, man gör fan ingenting! Sen hade vi rast typ en timme. Då gick jag, Petter, Dennis och Simon hem till Simon. Dom spela xbox och jag kollade på och fattade ingenting, haha. Lite senare kom Sebbe och Tommy också.
Sebbe började kittla mig under fötterna!! Och ja, jag är kittlig där! :(
Sen skulle vi orientera på idrotten. Jag skulle gå med Sebbe men jag dissade han och gick med Tommy och Petter efter en stund. Haha, det var så kul!;)
Efter den sista saken så låg vi i gräset en stund. Sen stack alla vi utom Sebbe till Simon igen. Haha, lite mysigt sådär…

Sen hade vi engelska och jag fick veta vad Maja gjorde i helgen. Haha. INTRESSANT!
Efter det hade vi slöjd. Om jag ska vara helt ärlig så har jag verkligen ingen aning vad jag håller på med i slöjden just nu… Men det får vi se vad det blir haha.;)

Efter slöjden slutade vi och jag var med Jessica en stund tills hennes lektion började. Då satt jag bara vid hennes skåp och nörda facebook i en timme och väntade på henne. När hon slutade mötte vi Rebecka och gick hem till Jessica och åt och checka i bussar!
Sen drog vi till dansen. Jag var inte med (är ju fortfarande sjuk) men jag kollade på och var med lite i slutet bara.

Efter dansen drog jag och Rebecka till hennes pappa och hämta alla hennes saker, och nu sitter jag här och ska snart duscha, sedan ska jag äta.

btw, jag är glad!

Dagens outfit. Ingen bra bild men tog bara en snabb med iPhonen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0