Dålig uppdatering !

2010-09-06 @ 21:53:43
Glömde helt att blogga igår! :o
Men nu ska jag skriva iaf! Hade sjukt skön dag idag i skolan. Först so och alla som har Mats i so vet ju att man bara ser på tv och pratar på lektionerna, haha. Sen hade vi rast en timme och sedan sim på idrotten. Sjukt kul! Sedan mat och engelska 40 min, sedan slöjd och sluta 10 i 2. SKÖNT!

Efter skolan väntade jag på älskling tills han sluta, sen var jag med han en stund innan han skulle till träningen. Sedan var det dans igen. Åh, jag ÄLSKAR det! Så sjukt kul! :D
Nu ska jag sova snart. Skriver imorgon!

Kommentarer
Postat av: idah

jaha okej :)

2010-09-06 @ 22:08:16     URL: http://aydah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0