FREDAG! :D

2010-09-24 @ 18:59:34
Orkar inte skriva så mycket om dagen.. Men vi hade ju spanskanprov först, gick ganska så bra faktiskt. Sen svenska och jag och ****** spela på min mobil typ hela lektionen, mysigt! Och nu vet nog alla vem han är men det gör inget haha!:)
Sen hade vi engelska och jag somnade en stund tror jag? Fick sluta en kvart tidigare också. Sen åt vi och sen hade vi so.
Efter skolan gick jag till södra med Petter, Viktor, Dennis och Robin.
Sen gick jag hem och åkte till torp med pappa och kollade min syn, och vet ni vad? Jag behöver egentligen glasögon!!:( DÖDA MIG? Men ska beställa linser också! 

Nu ska jag ta lite chips och cola och se på någon film och försöka bli frisk.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aww vad gulligt :D ni är grymt söta tsm :D

2010-09-26 @ 22:45:25

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0