Jag HATAR Lysekil!!

2010-09-21 @ 18:35:21
Jag måste bara säga att jag hatar verkligen Lysekil! Det är så litet och alla känner alla, så ALLA vet allting som händer. Och allt som inte händer. Alla bara sprider massa falska rykten hela tiden. Och om man berättar något för någon, så tar det bara någon dag innan HELA Lysekil vet det. Åh, vill bara flytta härifrån!!
Längtar så otroligt mycket tills jag kan flytta härifrån. Vill bara bort från alla (inte riktigt alla!) här. Man kan verkligen inte lita på någon här..

Nu orkar jag inte tänka på allt sånt längre. Går ner och lagar lite mat istället!!
Skriver när jag inte är så arg längre..

Kommentarer
Postat av: frida

vadå har jag gjort något??:O

2010-09-21 @ 21:28:59
Postat av: sofia

frida: NEJ! :O

2010-09-22 @ 13:06:10     URL: http://ssofiablad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0