Onsdaaag

2010-09-15 @ 19:38:37
Heeeeejsan på er! 

Igår så skrev jag inget mer, hade verkligen ingen lust. Jag och Rebecka lyssnade på musik, sjöng, dansade, skrattade och bara hade sjukt kul och glömde allt annat! Så jag glömde helt bort bloggen.
Men nu ska jag blogga iaf.

Vi var vakna till typ 12 igår.. Så när vi gick upp halv 7 kändes det lite segt. Men det fick gå. Men vi åt ingen frukost, ingen hade lust att äta haha. Iaf, se gick vi till skolan och jag hade biologi. Så sjukt tråkigt så det finns inte!! Sedan hade vi spanska och jag fick alla rätt på läxan! :O 
Sen hade vi sim. Jag, Fanny och Mella försökte gå upp på rottans ost! Eller hur det var? Haha, internt skämt!;) Sen sjuuuuukt seg matte. Men efter matten hade vi biologi igen, och det var första gången som jag inte ville att lektionen skulle ta slut! Så mysigt.. ;) Men det är top secret haha!


Nu ska jag vänta tills mamma kommer hem med mat till mig. Imorgon har vi studiedag och jag ska kanske vara med ****** 

Skriver senare! :)




SKAFTÖPARTIET!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

vem är ****** ? och vad har hänt med sardasht? har ni gjort slut eller träffas ni bara inte lika ofta längre?

2010-09-16 @ 13:51:54

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0