Orientering

2010-09-20 @ 20:42:13
Åh, jag är såååååå trött nu!
Åkte till skolan och vid typ kvart i 9 åkte vi till fjälla. Orientering hela dagen. SEGT! Jag skulle gå med Frida, men efter typ 100 meter gick vi vilse så vi gick med Petter och Dennis istället. Efter någon minut kom Robin och Tommy också så vi gick med dom hela vägen haha. Gick bra i början sen gick vi helt fel och kom till någon jävla väg vid Alsbäck? Haha, skulle inte gått efter Robin asså! Tråkigt att orientera, men var ändå ganska mysigt hihi. Dom jag gick med vet nog varför.
Sen åt vi iallafall. Sen skulle vi koka spagetti ? Haha, gick sjukt bra för oss att tända elden asså!
Sedan skulle vi typ baka bröd, höhö. Gick ju också sådär, och det smakade fan skitäckligt!! Så vi la det i hundskålen haha!!
Sedan skulle vi rädda en docka haha.

När vi kom tillbaka till Lysekil gick jag och Maja hem till Jessica. Vi va inne lite på chatroulette och åt. Sedan drog vi till dansen och vet ni vad vi gjorde efter dansen? VI SPRANG UT OCH DANSA PÅ PLASTEN I REGNET!! Haha, så sjukt kul! Blev blöta som fan och kommer säkert bli sjuk, men kul var det! 

Nu ska jag försöka städa lite i mitt rum. Skriver kanske lite mer senare.
Puss

Fridas lapp, naw!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0