Torsdag

2010-09-23 @ 22:05:48
Gick faktiskt till skolan idag. Men är sjukt förkyld men orkar inte ligga hemma i sängen hela tiden haha.. Först hade vi hemkunskap, vet inte riktigt vad jag och Paula gjorde faktiskt.. Nåt med fisk iaf haha.. Jag gick från hemkunskapen en stund tidigare, skulle till sjukhuset!:( Men Rebecka gick med mig så det kändes lite bättre. Var klar där kvart äver 10 men skulle tillbaka igen kl 11, och vi orkade verkligen inte gå till skolan sålänge så vi gick till ica och köpte choklad.. Haha, jävla fetton asså.. Sen gick vi tillbaka till sjukhuset igen. Blev klar typ kvart i 12 så då gick vi till skolan och åt.
Sen hade vi fysik i 1 timme och 45 min.. Asså jag döööör!! Men ändå jävligt mysigt, hihi! Jag är verkligen kär! Också kom det in en apa!
Sen hade vi so också.

Efter skolan hängde jag med Jessica hem. Vi va typ bara inne på chatroulette haha.. Asså fan vilka äcklon det finns där! ;ooooooo
Hahahahah!

Men nu ska jag försöka plugga lite till spanska provet imorgon.. 
Godnatt!
Btw, grattis till Mella! :D


Kommentarer
Postat av: mella

hahah, herrrrre vilken gammal bild xd <3

2010-09-29 @ 20:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0