Torsdag

2010-09-30 @ 17:45:38
Jag hatar torsdagar!! Första hade vi HKK, ganska kul men jag var sjukt trött.. Sen matteprov, blev klar ganska fort så satt och snackade med Petter och Dennis. Sen kom Tommy också. Sen hade vi pt fast det var typ klassråd. Sen äcklig mat, och bowlingen en stund.
Efter det hade vi fysik i 1 timme och 45 minuter.. så jävla dåligt! ;s Men var ändå ganska mysigt, höll älskling i handen hela tiden såklart haha :)♥
Sen so. Petter åkte till sin pappa idag så kommer inte träffa han innan måndag:( Kommer sakna han sjukt mycket! Ooops, nu sa jag vem jag är tsm med;) Men det gör ingenting, alla vet det redan ändå hihi! 

När jag kom hem lagade jag mat och nu ska jag äta lite glass!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0