its always raining men girl so what you worried bout

2011-04-17 @ 21:00:46
Sitter och sjunger och väntar på sms från Simon. Han och Robin ska kanske komma hit snart så ska vi grilla lite, gott!
Har seriöst inte gjort nånting idag, bara solat. Men det är rätt gött ändå att inte göra nånting ibland. Men eftersom jag varit hemma nästan inte gjort nånting alls på över en vecka så börjar det bli gaanska tråkigt, snälla gör mig helt frisk nu!!

Men imorgon drar jag antagligen till Lysekil och träffar någon sen vid 4-5 tiden åkeh jag och Mella till gbg. Längtar så fruktansvärt mycket, ska bli så jävla kul!
Vet inte riktigt vad vi ska göra men vi får se vad som händer. Hoppas på att träffa kåt-janne också!'

Gonna make some phonecalls now, Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0