Mitt lov so far

2011-04-20 @ 21:50:40
Jag är helt sjuukt trött så jag ska nog snart sova tror jag. Men ska iaf skriva lite snabbt först..

I måndags träffade jag Mella i Lysekil och köpte lite saker på ica innan vi tog bussen till Göteborg. När vi kom dit såg vi en läskig gubbe som höll på med knark utanför centralen?:s hahah..
Vi gick typ runt lite och hitta ingenting men efter ett tag såg vi en spårvagn som gick till Mölndal så vi hoppade på den. Sen gick vi heela vägen till åby och tog massa gangsterbilder i våran tunnel ♥
När vi kom till pappa grillade vi innan vi gick runt lite där, det är fan helt öde där asså, det bara stinker Paula överallt! Men vi satt iaf vid vägen och hade roligt haha..

Igår vaknade vi och hade ont typ överallt men vi åt och fixade oss ändå
samtidigt som vi kollade på full frys, bästa som finns!!
Dog nästan så varmt det va när vi skulle hem igen. Hade lika gärna kunnat gå runt i bikini;)

När vi kom till Lysekil drog jag till Arash och var där, trevligt!
Synd bara att man sov 20 minuter inatt, så nu sitter jag här och somnar vilken sekund som helst.
Sitter och tänker på en sak också som jag inte kan sluta tänka på :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0