första dagen i skolan

2011-08-22 @ 18:07:09
Hade en heelt okej första dag i skolan faktiskt. Hemskt att gå upp så tidigt bara men jaja.. Vi började runt 9 och fick veta våra klasser och sånt och kolla runt lite på skolan sen slutade vi en stund efter 11 så då tog jag bussen till lysekil och vänta på rebekk!
Och det är helt okej för mig att jag är ledig imorgon och att jag börjar 20 i 10 på onsdag och typ bara ska hämta datorn och lite så sen åka hem igen, det gör verkligen ingenting!;)
Fanns en del sköna folk på skolan också och lärarna verka ganska snälla och inte så stränga så det blir nog kul att gå där hoppas jag.

Även fast jag är ledig imorgon ska jag nog försöka sova rätt tidigt ändå, behöver sova ut lite efter dom senaste nätterna när jag inte har kunnat sova av en anledning.. Och sen när jag vaknar åker jag nog till lysekil och säger hej till lite folk och såntdära. 
Men nu kom mamma hem med glass till mig, tjingeling!

Gammal bild på mig och bästa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0