om jag ger dig mina tårar vill du ligga med mig då

2011-08-25 @ 14:58:52
Hahah, go mamma man har. Hon ringer när jag sitter på bussen hem och frågar om hon ska köpa nån jävla jacka i nån affär som hon var i. Jag säger ja och vi lägger på. Några minuter senare smsar hon och säger att hon åkte därifrån utan att köpa den för att jag "måste" vara med.. Varför i helvete frågar hon från första början då? :s

Aja, sitter iaf på bussen nu och är snart i lysekil. Så jävla segt att jag måste åka hela vägen till lysekil och sen ta färjan istället för att ta en buss direkt. Men jag orkade inte vänta en timme till i uddevalla haha.
Men jag ska ändå lämna en sak till mella och en till paula ifall jag ser henne sen drar jag hem och äter/duschar/städar.
Pusselipuss/ rut

Snygg tjej osv

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

        Kom ihåg mig?
RSS 2.0